dijous, 26 de novembre del 2009

Ave Maria Puríssima

Mirau, som nova amb tot això dels dimonis de s'internet. El meu net, el més petit, m'ha encolomat aquest regal. M'ha dit padrina això és molt fàcil. (Mirau si és fàcil que ho escriu ell) jo li don una fulla escrita a la meva manera i ell mira d'arreglar les faltes. Diu que n'hi ha a carretades, i fot unes panxades de riure que si jo rigués així per ventura em sortiria el barram i tot.

Ell m'ha dit que escriguis les receptes de tota la vida, que això es perdria. I té tota la raó, avui en dia la gent no té temps.

Abans, ara ja s'ha perdut aquest costum, abans d'entrar a una casa havíem de dir Ave Maria Puríssima, i si ens contestaven Concebuda sense pecat. Idò jo pens que si he d'entrar a casa vostra voldria ser educada. (N'Andreu, em diu no diguis beneitures, i jo li dic que això no ho és).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada